Mittwoch, 2. November 2011

Fast vergessen................ / Almost forgotten.........


........ich hab ja total schöne Post von der lieben Jasmin bekommen.

So Zwischendurch-Post ist doch immer am Schönsten, gell?

Ich hab mich soooooo gefreut. 
Noch mal einen dicken Knuddler und eine großes Dankeschön an dich , Jasmin!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.............I got so wonderful mail from lovely Jasmin.

Such In-between-mail is the greatest mail..........isn't it?

You made me soooo happy!!!!

Again a big hug to you and a big thank you!!!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Kommentare:

  1. So beautiful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML