Montag, 30. Mai 2011

Mal Hänglar..........


....ach, ich zeig euch doch schon heute was. ;)

Dieses Mal hab ich mal ein Hänglar-Motiv benutzt. Das mache ich ja eher selten, warum auch immer. Vermutlich gibt es einfach zu viele schöne Motive, so dass welche immer auf der Strecke bleiben.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Finally I have made a card with Hanglar again.

I don't know why I use these images not that much.
Probably there are too many wonderful and cute images, so that too many images are ignored.......unfortunately.

Bei den Farben für die Karte habe ich mich nach der Empfängerin gerichtet.
Ich hoffe, sie gefällt ihr.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

The colors I have used are the favorite colors from the girl, who will get the card. So I hope, she likes it.

Challenges:

Stamp with Fun : In the garden






Recipe:

Paper: Magnolia, Bazzill Cardstock, Stampin Up Cardstock
Stamps: Hänglar, Magnolia
Dies and Punches: Magnolia, Retro Flowers
Flowers: Wild Orchid Crafts
Others: Pearls, Lace, Distresser Heidi Swapp



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Kommentare:

  1. Hi Nicole,
    die Karte ist ja schön. Die Farben sind auch schön sieht ein bisschen Vintage aus.
    LG Michelle

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is so cute Nicole and gorgeous too.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  3. Wieder eine traumhaftes Kärtchen! Wunderschön!

    LG Diana

    AntwortenLöschen
  4. Eine ganz tolle Karte. Danke für´s Mitmachen bei Stampavie and more.

    Bis zum nächsten Mal und viele Grüße
    Nadell

    AntwortenLöschen
  5. such a beautiful card

    thanks for joining us at sam this week

    AntwortenLöschen
  6. Ohlala, this is gorgeus!! Love that hÃngel, and you have coloured her wonderful. Really like all the details and your colour combo to.

    Thank you for joining us at Stampavie and More this week :)
    Hugs, Nina.

    AntwortenLöschen
  7. WOW! this is gorgeous! fabulous colouring and I love the touches of kraft with your colour scheme! thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  8. liebe nicole
    deine karte ist ein traum, ich liebe wie du das papier/farben mit dem kraft kombiniert hast.
    danke fürs mitamachen bei TSM and SAM
    viel glück und ein schönes WE
    xoxo BA

    AntwortenLöschen
  9. This card is soooo sweet!!! I love each single detail. Thanks for joining us at TSM challenge and also for playing us at SAM challenge.
    Have a fabulous week end.
    Hugs, Giò

    AntwortenLöschen
  10. wonderful carrd! i love all details! thanks for joining us at TSM challenge!
    Hugs
    Nicoletta

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML