Montag, 25. April 2011

Wuffi-Fotos / Doggy-Pictures

Gestern hatte ich ja Besuch von meinen Schwestern und meiner Mum. Und Lucy durfte natürlich auch nicht fehlen. Kimba hat sich soooo gefreut, weil sie Lucy nun schon seit fast 2 Monaten nicht mehr gesehen hat.

Ich musste sie natürlich gleich mal wieder knipsen ;)

"Dürfen wir rein?"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Yesterday, my sisters and my Mom came for a easter-visit. And of course, Lucy had to come also.
Kimba was soooo happy because she didn't saw Lucy for about two month.

So certainly I have to take a few pictures. ;)

"May we come in?"

Kimba

Lucy

"Ach, am liebsten liegen wir zusammen."

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"We love to lie side by side."

"Und am allerallerliebsten auf Kimba's Po." *ggg*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"And most of all on Kimba's botty." *ggg*


Ach, ich liebe meine Wuffis. Sie sind so grundverschieden, aber eins haben sie gemeinsam:
Sie sind herzensgut. Und das Beste, was uns passieren konnte.
Unsere Hunde-Omis.
Hoffentlich halten sie noch lange durch.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ah.........I love my doggys. They are so fundamentally different, but one thing they have in common:
They are hearted. And the best thing that could ever happened to us.
Our doggy-grannys.
Hope, they will stay with us a long time.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML