Mittwoch, 18. August 2010

Und manchmal kommen Engel im Doppelpack / And somethings angels come in a twin



Ja, Engel haben auch mal Geschwister. In diesem Fall sind dies
mein liebes Sahnehäubchen Melanie und ihre liebe Schwester Elena.

Sie haben mir so wunderschöne Geburtstagspost geschickt..........was soll ich sagen?
Ein Traum!!!!

Schaut selber, von Melanie............

*****************************************

Yes, sometimes angels have sisters. In this case my dear friend Melanie and her dear sister Elena.

The have sent me such wonderful birthday-mail......................what shall I say?
Just a dream!!!!

Have yourself a look, from Melanie.......



............von Elena................

********************

..........from Elena................



..........und von beiden zusammen.

******************************

........and from both together.


Ihr 2 wisst ja, auf dem Mekka werdet ihr geknuddelt bis zum umfallen. *lol*

Daaaaaaaaankeeeeeeeeee!!!

*****************************************

You two, you know, at the fair in september, you will be cuddled by me , until you drop. *lol*

Thaaaaaaaaaaaank Youuuuuuuuuu!!!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML