Mittwoch, 18. August 2010

So was wollte ich schon immer haben..... / This is what I always wanted to have...........



Diese wundervolle Geburtstagspost habe ich von der lieben Susanne bekommen.

Wow, ist das nicht schön?
Ein Buch für meine Spellbinders und so traumhaft schön.
Ihr müsstet das in Echt sehen, einfach genial...........und endlich haben meine Spellies ein zu Hause.

Vielen lieben Dank Susanne!!! *knuddel*

*******************************************

This wonderful birthday-mail I got from dear Susanne.

Wow, isn't that gorgeous?
A book for my spellbinders and such a dream.
You have to see it in real..........it's perfect. So amazing.
And finally my spellies have a home.

Thank you so much Susanne!!! *bighug*






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML