Montag, 5. Juli 2010

Lelo-Mäuschen wünscht Happy Birthday!!! / Lelo-Little-Mouse wishes Happy Birthday!!!



Heute habe ich wieder mal eine Karte mit einem süßen Lelo-Motiv für euch.
Ist die Maus nicht süß???

***********************************


Today I have once more a card for you with the cute little Lelo-Mouse.
Isn't it lovely?



Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil:
***************************
With this card I take part at these challegenges:


EAC- Happy Birthday

Simon Says - checks, plaid, gingham

Spoonfullofsugar - Animals ( unfortunately I have no child. I hope I can still join)

Papertake Weekly - Stitches


Create4fun - Sketch




Ich habe das Mäuschen mit folgenden Copics coloriert:
********************
I have used these copics:

W1, W3, W5, W6, E00, R20, YG95, BV0000, RV95



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Kommentare:

  1. ...und wie süüüüß die ist!

    LG
    Sonja

    AntwortenLöschen
  2. Ich find diese Motive wirklich süss und verfolge sie bei Lelo Blog, sind wunderschöne Karten.
    LG Karla

    AntwortenLöschen
  3. Über so ein süßes Kärtchen wird sich der Empfänger sicher ganz dolle freuen. Mir gefallen die Lelo's auch sehr gut.

    AntwortenLöschen
  4. Oh he is adorable Nicole and what a fabulous card.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  5. You made a lovely card. What a cute image! Thanks for sharing it with us at A Spoon Full of Sugar.
    Hugs Ingrid

    AntwortenLöschen
  6. So gorgeous card Nicole,i love the image and the papers.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous card Nicole :-) what a cute image and the papers and embellies are fab :-)

    thanks for joining the PTW and Simon Says Stamp Challenges :-)

    luv
    Lols x x x

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card Nicole, lovely colour combo!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  9. Cute mouse!! I like the tickets too!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML