Mittwoch, 14. Juli 2010

Birthday-Blog-Candy bei Jodie


Dies ist nur eins der 5 wahnsinnigen hypergenialen Candys, die Jodie anlässlich ihres Geburtsages verlost.
Ist das nicht unglaublich????

Naja, wie die Vergangenheit bewiesen hat, habe ich nie wirklich Glück mit dem Los.
Aber dennoch, nur wer es nicht versucht, hat schon verloren, gell?

Da ich ja auch schon ganz bald Geburtstag habe, wünsche ich mir selber einfach mal viel Glück. *toitoitoi*

*********************************

This is just one of 6 amazing, wonderful and mega-great candys, Jodie gives as a birthday-candy away.
Isn't that unbelievable????

Well, in the past I have unfortunately proved that I'm not that lucky at Candys.
But I think, if I do not try, I have lost already.

Because of I have also birthday soon, I wish myself so much luck.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Kommentare:

  1. Compliments for your blog and pictures included, I invite you to see the photo blog,
    CLICK PHOTOSPHERA

    Each week released a new album

    Greetings from Italy

    Marlow

    AntwortenLöschen
  2. Oh das ist ein tolles Candy. Und von wegen nie Glück,bei mir hast du gewonnen!!! *ggg*
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML