Samstag, 13. Februar 2010

Magnolia-Down-Under-Challenge # 33 and more



Es gibt eine neue Challenge bei Magnolia Down Under.
Diese Woche haben wir ein Rezept für euch:

Knöpfe, Blumen und Schleife............

Und gewinnen könnt ihr auch etwas Tolles!
Und zwar könnt ihr einen Gutschein von Michelles Scraps gewinnen.
Schön, wenn ihr mitmachen würdet.


******************************************

Hello to you all,

Another Magnolia Down Under Challenge.
This week we have a receipe for you:

Buttons, Flowers and Bows........

This week we have a wonderful sponsor Michelle’s Scraps…. AND guess what? She is giving you all a chance to have 10% OFF your next order! WOW how generous is that!




Ich habe an meinem Kalender ein wenig weiter gearbeitet und wieder dafür ein Motiv gemacht. Ich weiß nur noch nicht, welchen Monat ich dafür nehmen. Das überlege ich mir noch. ;)

Mit dieser Karte nehme ich noch an folgenden Challenges teil:

Stamp with fun:
Herziges
Simon Says: Liebe
Just Magnolia: Liebe

***************************************

I worked on my calendar a little bit further and made another motive for it. But I still don't know for which month. But I will know some day. *lol*

With this card I take part at several challenges:

Stamp with fun: from the heart
Simon Says: Love
Just Magnolia: Love





Mit diesen Copics habe ich coloriert.
Leider ist mein C1 schon wieder leer. Zum heulen. Jetzt muss ich erst mal ohne diese Farbe auskommen. *lach*

*******************************************

With these copics I colored my motive.
Unfortunately my C1 is empty again. I could cry. Now I have to color the next time without this color, which is one of my favorites.




Stamps: Magnolia, Stampin Up
Paper: Bazzill Cardstock, Magnolia Patterned Paper
Tools: Martha Stewart Punch Branch, Spellbinders
Embellishments: Prima Flowers, Magnolia Flowers, Ribbon, Buttons
Coloration: Copics



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Kommentare:

  1. WOW this is just perfect! Everything suits in together nicely with the blues and the gorgeous papers and your amazing colouring as always. A fabulous inspiration to all playing along with us.
    Hugs Kel xx

    AntwortenLöschen
  2. So beautiful Nicole, love your colours.
    Kristy x

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is gorgeous Nicole. Love the ribbon through the buttons and the image is coloured perfectly. I know what you mean about crying when one of your markers runs out. I have been replacing a lot lately and my C1 and blender have been replaced again this past week LOL. Great inspiration.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  4. Wow, what a sweet card Nicole. I love the idea of showing witch markers you used on this project. Thanks for sharing that with us. You work are so precious. Love your beautiful blog. Hugs, ~Chelsea

    AntwortenLöschen
  5. Nicole, Your card is beautiful, Tilda is so sweet and wonderfully coloured. Love the buttons, bows & flowers, a wonderful inspiration for all joining this week at MDUC. Have a great week. Hugs Jodie from Oz

    AntwortenLöschen
  6. Sensational job Nicole - love how beautifully you've put this together - fabulous inspiration for everyone joining us this week!
    xXx

    AntwortenLöschen
  7. Eine sehr schöne kart. Ich besitze noch immer kein Magnolia papier. Komisch.....das ist wirklich schön
    LG Sinikka

    AntwortenLöschen
  8. deine Karte ist eine absoluter Knaller.
    LG Babsi

    AntwortenLöschen
  9. Hi Nicole

    das ist wunderschön geworden...ein tolles Motiv für Deinen Kalender...die Farben und die Gestaltung gefallen mir supergut :0)))

    Hugs
    Nicole

    AntwortenLöschen
  10. Da hast Du wieder ein tolles Kalenderblatt gestaltet, liebe Nicole. Es passt alles zusammen und das HG Papier finde ich dazu besonders schön.

    Schönen Valentinstag und liebe Grüsse
    Carola

    AntwortenLöschen
  11. Deine Karte ist toll gewordne!! Ich würde das Kalenderblatt für den Juni oder Juli zur Blaubeerzeit nehmen :-).

    LG, Caro

    AntwortenLöschen
  12. Wow this is gorgeous!!! love the button and ribbon arrangement you've done and your papers and colouring are stunning. Can't wait to see your finished calendar! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  13. Ein Zauberhaftes Kärtchen. Und wunderschöne Farben.

    NAdine

    AntwortenLöschen
  14. Schönes Kalenderblatt Nicole. Ich hätte jetzt auch den Monat gewählt, in dem Blaubeerzeit ist.

    Lieben Gruß SAndra

    AntwortenLöschen
  15. What a beautiful creation!! Love the gorgeous colour work you've done and the gingham ribbon is fabulous!!
    Take Care,
    Stephanne

    AntwortenLöschen
  16. wow die ist aber super schön geworden. mit den großen blümchen und die knöpfe super in die schleife integriert. hm schöööön :-)

    vlg renate

    AntwortenLöschen
  17. Hi Nicole, it's me again LOL!! just wanted to say thanks for joining us at Simon Says Stamp challenge with your stunning card! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  18. Beautiful card, the colours are so pretty. Thanks so much for joining us at JM this week x

    AntwortenLöschen
  19. Such a beautiful card! I love the papers and colours.
    Thanks for joining us on JM this week.
    Hugs
    Sheila xx

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML