Samstag, 23. Januar 2010

Tolle Post bekommen



Heute hab ich ganz tolle Überraschungspost bekommen und zwar von der lieben Renate. *knuddel*
Ich hab mich so gefreut über diese wunderschöne Karte............

******************************************

Today I got so wonderful surprising-mail from dear Renate. *hugs*

I am so happy about this gorgeous card...........................


..........und noch dazu gab es so viel wundervolles Papier.......ich fall um.......da kann ich ja gleich loslegen.;)

Renate
, lass ich ganz doll knuddeln.
Du bist ein Schatz!!!!!

*************************************************

.............and in addition she gave me so much wonderful paper.......wow.........I will start at once..........;)

Renate, let me give you a big big hug.
You are an angel!!!


Und als wäre das nicht genug schöne Post gab es heute auch noch das neue Magnolia-Magazin. Wenn man es durchblättert kommt immer wieder derselbe Gedanke: "Haben will!!!" *lol*

******************************************************

And as if it's not enought wonderful mail, I got today the newest magazine from Magnolia. When I read it............again and again the same thoughts are in my mind: "Must have!!!!!!!!!!". *lol*





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 Kommentar:

  1. What a lovely mail you've got! Enjoy the playing with the papers and wow, what a cute card!
    Yvonne

    AntwortenLöschen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML