Montag, 20. Juli 2009

Whiff of Joy Blog-Hop-Party

I hope you didn't forget about Whiff of Joy's Anniversary Blog Hop on July 25th, which is already this saturday. I am so excited!! This will be so much fun :)
I hope a lot of you will find the time to join us! For all further information, please have a look at this info folder. If you have any further questions, don't hesitate to ask them HERE.
We will have a lot of prizes ready and as a big surprise - Whiff of Joy's illustrators Elisabeth Bell and Alison Acton will be there to answer your questions :)
Hugs
Ich hoffe ihr habt nicht auf den Whiff of Joy Geburtstags- Blog Hop am 25. Juli vergessen (das ist nämlich schon diesen Samstag!!) Ich freue mich schon riesig und hoffe, dass viele von euch Zeit haben werden um mitzumachen. Für alle Informationen rund um den Blog Hop und die anschließende Party lest bitte diesen Infozettel. Wenn ihr noch irgendwelche Fragen habt, dann könnt ihr diese HIER stellen.
Als besonderes Zuckerl werden Whiff of Joy's Illustratoren Elisabeth Bell und Alison Acton anwesend sein und euch Rede und Antwort stehen :)

Katharina von WoJ





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich riesig über eure Kommentare. Dankeschön!!!

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML